23 de jul. 2009

ALTA VOLADA

Escric aquesta entrada només per informar, a tos aquells que puguin estar interessats, que la evolució d'aquesta pàgina web durant els últims temps i algun comentari que he rebut al respecte, m'han fet pensar que potser no és aquí el lloc adequat per fer comentaris i/o fotos de restaurants als que, de tant en tant, vaig visitant (molts ja sabeu que és un dels meus vicis menjar bé i fer les meves "fitxes" personals dels llocs on menjo).

Així que he pensat (i he creat) un nou blog personal (ALTA VOLADA) en les que faré les meves valoracions i les meves crítiques dels restaurants d'alta volada que vagi visitant, sense cap més objectiu que crear una mena de fitxer amb les dades, els preus, els menus i els plats de cada establiment i sense intenció de que serveixi de guia per ningú que no sigui per mi mateix.

Tot i així, i com és obvi, tothom qui vulgui pot visitar la pàgina i fer el comentari que cregui oportú, però que no esperi molta professionalitat a l'hora de valorar un restaurant en concret. L'adreça és la següent:

http://altavolada.blogspot.com/

Crec que així el blog de Jamàs el limitaré només a activitats que fem nosaltres conjuntament (excursions, trobades, aniversaris, ...) i deixaré els restaurants propis per l'altre blog, que si no al final sembla que a Jamàs només ens interessi les "comilones" (que també). Però és cert que tenim més hobbies i més inquietuds que aquesta...
 

Estadisticas gratis